museduc banner

Τζεβελέκου, Μ., Β. Κάντζου, Σ. Σταμούλη, Γ. Παπαγεωργακόπουλος, Β. Χονδρογιάννη, Σ. Βαρλοκώστα, Μ. Ιακώβου & Β. Λύτρα (2006). «Μελέτη του επιπέδου γλωσσομάθειας στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία της Θράκης». Πρακτικά επιμορφωτικής διημερίδας με θέμα Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και η Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης γλώσσας, σ. 100-116. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Λευκωσία.

Tzevelekou, M., V. Lytra, V. Kantzou, S. Stamouli, M. Iakovou, S. Varlokosta, Y. Papageorgakopoulos, V. Chondroyanni (2005) “Proficiency in Greek of the children of Turkish speaking minority residing in Western Thrace”. Paper presented at the ALTE (Association of Language Testers in Europe) 2nd International Conference “Language Assessment in a Multilingual Context – Attaining standards, sustaining diversity”. Berlin, May 2005.

Βαρλοκώστα, Σ., Μ. Ιακώβου, Β. Κάντζου, Γ. Παπαγεωργακόπουλος, Σ. Σταμούλη, Μ. Τζεβελέκου, Β. Χονδρογιάννη (υπό δημοσίευση). «Διαγνωστικά τεστ για τον προσδιορισμό της ελληνομάθειας σε παιδιά» Πρακτικά του 3oυ Διεθνούς Συνεδρίου για την διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Ξένης γλώσσας, Αθήνα , Οκτώβριος 2004.

Τζεβελέκου Μ., Β. Κάντζου, Σ. Σταμούλη, Β. Λύτρα, Β. Χονδρογιάννη, Γ. Παπαγεωργακόπουλος, Σ. Βαρλοκώστα & Μ. Ιακώβου (υπό δημοσίευση). «Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: ευρωπαϊκή κλίμακα αξιολόγησης των γλωσσών και κατάταξη σε επίπεδα γλωσσομάθειας». Πρακτικά συνεδρίου με θέμα Εκπαίδευση Μειονοτήτων: Θεωρητικές προκλήσεις και παιδαγωγικές παρεμβάσεις, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα, 2004.

Τζεβελέκου Μ., Β. Κάντζου, Σ. Σταμούλη, Β. Χονδρογιάννη, Σ. Βαρλοκώστα & Μ. Ιακώβου, Β. Λύτρα, Α. Σιούπη, Α. Τερζή (υπό δημοσίευση). «Μελέτη της ελληνομάθειας στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία της Θράκης». Πρακτικά του 13ου Διεθνούς Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, Θεσσαλονίκη, 11-13 Δεκεμβρίου 2003.

Tzevelekou M., Iakovou M., Kantzou V., Lytra V., Stamouli S. & Varlokosta S. <i.“Assessment of language proficiency in the Elementary schools of the Muslim Minority”. Παρουσίαση στην ΧΧVIΙ συνάντηση της ALTE, Αθήνα, Νοέμβριος 2003.

ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς πόρους

ΦΟΡΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Η πράξη «Ένταξη και εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» εγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης» στις 16/9/2016 και θα ολοκληρωθεί στις 30/9/2019
Επιστημονική υπεύθυνη της πράξης είναι η Kαθηγήτρια του ΕΚΠΑ Θάλεια Δραγώνα

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK