Τα μαθήματα που οργανώνονται στο πλαίσιο όλων των εκπαιδευτικών δράσεων του Προγράμματος (στα ΚΕΣΠΕΜ και στα σχολεία) για παιδιά δημοτικού βασίζονται στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, αξιοποιώντας παιδαγωγικά το παιχνίδι αλλά και τη μεγάλη έλξη που ασκούν στα παιδιά οι νέες τεχνολογίες. Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκαν δύο ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, σχεδιασμένα με βάση τις γλωσσικές ανάγκες των παιδιών και τις παιδαγωγικές αρχές του Προγράμματος. Ο ερωτευμένος Ιππότης που ψάχνει την αγαπημένη του στο κάστρο των γραμμάτων και το Σεντούκι που ψάχνει τις ρόδες του στο χώρο και στην ιστορία οδηγούν τα παιδιά σε γοητευτικά ταξίδια στο χώρο της γνώσης, κάνοντας το μάθημα ένα παιχνίδι που κινητοποιεί την περιέργεια, καθοδηγεί στην έρευνα για την εξεύρεση της γνωστικής πληροφορίας, επικεντρώνει στην επιβράβευση και αντιμετωπίζει το λάθος ως βήμα στην εξελικτική πορεία για την κατάκτηση της γνώσης. Έτσι η μάθηση γίνεται ευχάριστη και δημιουργική περιπέτεια.