Περίοδος 2005 - 2007
Η επιμόρφωση γίνεται παράλληλα με την πραγματοποίηση μαθημάτων που βασίζονται στη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού για τις ΦΕ το οποίο έχει παραχθεί από το ΠΕΜ. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ΠΕ4 και περιλαμβάνει σειρά σεμιναρίων συνδεδεμένων με τη διδασκαλία και μάθηση σε περιεχόμενα ΦΕ.
Τα δύο πρώτα σεμινάρια εστιάζουν στο ζήτημα της αξιολόγησης (μαθητών, διδασκαλίας-μάθησης, υλικών, κ.ο.κ.). Στο πλαίσιο αυτό,συγκρίνονται οι προτεινόμενοι από τα Αναλυτικά Προγράμματα τρόποι αξιολόγησης με αυτούς που εφαρμόζουν κατά κανόνα οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4, καθώς και με αυτούς που προκρίνονται από το προτεινόμενο από το πρόγραμμα εκπαιδευτικό υλικό. Στόχος των σεμιναρίων είναι:
1. να αναδειχθούν τα πολλά πρόσωπα της αξιολόγησης και
2. να ασκηθούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ4 στην αναγνώριση των θετικών στοιχείων που διαχειρίζονται οι μαθητές τους κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και των εξετάσεων (και όχι μόνο των αρνητικών: τι δεν γνωρίζουν, τι λάθη κάνουν, κ.ο.κ.).
Τα σεμινάρια της σχολικής χρονιάς (2006-2007) εστιάζουν στην ανάλυση της εφαρμογής των εκπαιδευτικών υλικών στην πράξη. Στόχος των σεμιναρίων αυτών είναι:
1. να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του προτεινόμενου υλικού στην εφαρμογή του, τόσο σε πλαίσιο διευρυμένου ωραρίου, όσο και στο κανονικό ωράριο των Γυμνασίων (στη συνδυασμένη χρήση του με το επίσημο εκπαιδευτικό υλικό),
2. να ασκηθούν οι εκπαιδευτικοί, αφενός σε μεθόδους ανάλυσης των διδακτικών-μαθησιακών γεγονότων και αφετέρου να συμβάλλουν ουσιαστικά σε μια ευρείας κλίμακας αξιολόγηση του προτεινόμενου εκπαιδευτικού υλικού.
Αναλυτικά το πρόγραμμα των σεμιναρίων 2006-2007